Shop Mobile More Submit  Join Login
This is what happened... by Jessica-Rae-3 This is what happened... by Jessica-Rae-3
Ajarhmi is a jerk for messing up my rant! Anyway, thanks for wondering about me people, but I get the same questions on notes and I would rather just direct people here if need be in the future.

Also...FOLLOW THE RAINBOW!!! You might find a ticked off bard at the end of it. -_-

Anyway, have a blessed day and remember that you are all loved. ^_^
Add a Comment:
 
:iconnum1aotfan:
NUM1AOTFAN Featured By Owner Feb 9, 2015  Hobbyist Filmographer
*eyed sparkle* :3 ......i wish I where you at this momen--- I MEAN! *clears throat* yeah what a jerk for eating yeah! ....(terrible liar< ) ... Hehe
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Feb 9, 2015  Hobbyist General Artist
VERY terrible liar. =w=
Reply
:iconnum1aotfan:
NUM1AOTFAN Featured By Owner Feb 9, 2015  Hobbyist Filmographer
Hahah! Yip! ^^ *hides behind James*
Reply
:icondamsal1:
Damsal1 Featured By Owner Sep 27, 2014  Student General Artist
you'll be fine left I his mouth.
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Sep 28, 2014  Hobbyist General Artist
I don't feel like it. =n=
Reply
:icondamsal1:
Damsal1 Featured By Owner Sep 28, 2014  Student General Artist
Nah you stay
Reply
:iconwolfloverlisa:
WolfLoverLisa Featured By Owner Oct 22, 2013
Yikes, not a nice way to end an explanation about a fear of being eaten alive. I'm glad you did post your art though. I've only recently started viewing your work and I like it very much, it's very interesting. Although being eaten alive is a scary thought, I think I'd be more afraid of eaten someone rather than being eaten.
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Oct 22, 2013  Hobbyist General Artist
Agreed. I'd NEVER want to do take someone's life through such a way of swallowing them alive and...GUH, it's horrible to think like that. :iconvomitplz: But I was a random kid and could only see things through the prey's or victim's perspective since...it made more sense :shrug:
Reply
:iconwolfloverlisa:
WolfLoverLisa Featured By Owner Oct 22, 2013
Yeah it usually does, but my whole swallowing someone alive fear comes more from not knowing what the person might do inside me. (For example ripping out of my stomach from the inside. Ugh makes me feel sick.) Like you I watched horror fics when I was younger, but I watched more sci-fi so I was more scared of some parasites (possibly alien) eating me from the inside out. *shudders*
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Oct 22, 2013  Hobbyist General Artist
o.e

Oy, I remember that scene in a trailer. That is horrifying too :iconscaredplz:
Reply
:iconyasseto:
Yasseto Featured By Owner Jul 24, 2013
I always laugh at all the comments because evenness always like "I hate Ajarhmi! He's do mean!"and i'm like "Well I think Ajarhmi is awesome..." XD
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
I think he's awesome too...even though he's a jerk. ;P He's a fun guy to hang out with from time to time :meow:
Reply
:iconyasseto:
Yasseto Featured By Owner Jul 24, 2013
Oops look at all the spelling errors.
So sorry its hard to post comments on the phone....
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
It's alright. :huggle:
Reply
:icondivergent54:
Divergent54 Featured By Owner Apr 22, 2013  Student Photographer
hahaha
STUPID Adjarjajama-
HOW DO YOU PROMOUNCE HIS FREAKIN' NAME! :anger:
Eh, good job!!!!!!!

Slowly putting my mom in a sleeping trance to let me see this!
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Apr 22, 2013  Hobbyist General Artist
Uh-*soft "j" sound* jar-mee. . .Uh-jar-mee ^_^

And don't get yourself in trouble. I'd hate to be the cause of your mother's wrath ^^;
Reply
:icondivergent54:
Divergent54 Featured By Owner Apr 22, 2013  Student Photographer
Heh, I'll blame meh sister anyway when she wakes up from her slumber, though I'll probably get sleep deprived...
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Apr 22, 2013  Hobbyist General Artist
=.= What a great brother you are *rich sarcasm* :rofl:
Reply
:icondivergent54:
Divergent54 Featured By Owner Apr 22, 2013  Student Photographer
Thanks! She's like 8 right now!

Teehee! She doesn't even know about it!
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Apr 22, 2013  Hobbyist General Artist
:lol: What's "it"? :O_o:
Reply
:icondivergent54:
Divergent54 Featured By Owner Apr 22, 2013  Student Photographer
I stayed up all night last night and played a kiddy game which only my sister plays. What, I was bored, and it was Sponge bob. Who doesn't love a square yellow friend!
Reply
:icongiantgirl:
GIANTGIRL Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist General Artist
Quite the interesting story! Mine was kind of similar... Although not particularly about vore. So, do you LIKE vore now, or, is it liking the concept of situations you dont like?
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist General Artist
Not necessarily. ^^; If anything I find the relationship between predator and prey interesting and like to look at the different possibilities between the two...except in the sexual route which most of deviant art and the internet flaunts. :iconsighingplz: I had no freaking idea that eating another creature could be sexual until I discovered that word. It helped me draw and write scenes better, but...I don't technically feel like I fit in with other vore artists. I don't get turned on by it and I don't love it as well. It truly depends on what is going on as in whether I like the vore pic, story, or whatever.
Reply
:icongiantgirl:
GIANTGIRL Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist General Artist
Ah! this is all sounding very familiar with me! I can certainly relate... I myself, am not a fan of vore. I can enjoy it if it has a story to it, or makes me laugh. I like your take on it. I find it ... clean, if that makes sense. Refreshing.
Youre really making me think of my initial thoughts about gt... I know just what you mean about the sexual ties to a fandom. Then again, I can also relate to the interest in relation ships (Pred prey, or for me, giant tiny) I really enjoy the dynamic aspects and potential for all sorts of situations.
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Apr 14, 2013  Hobbyist General Artist
Ah, you seem to be very understanding then. ^_^ I'm glad and yeah, I know that G/T and vore can get sexual...but then again ANYTHING in this day and age can be sexual, which is so sad. :iconsighingplz:
Reply
:icongiantgirl:
GIANTGIRL Featured By Owner Apr 14, 2013  Hobbyist General Artist
Very true!
Reply
:iconlikelot:
Likelot Featured By Owner Apr 1, 2013
SUUUuuuper cute, loved that twist half way through; your narrative is great! Cx
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Apr 1, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you. ^_^ Also...yeah I rant sometimes so I need someone to come in and calm me down or else I'll keep on talking. >.>; So...it's a good thing he did stop...sort of. ^^;
Reply
:iconlikelot:
Likelot Featured By Owner Apr 2, 2013
So kind of like putting your hand over a parrot's head, it will shut them up (if they don't decide to bite) :D
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Apr 2, 2013  Hobbyist General Artist
lol Even though I'm being compared to a parrot, I guess so. Someone has to calm me down or else...this page would have been really long and I couldn't write down all of the things that pop in this little head of mine. :O There's so much in it! :icondizzyplz:
Reply
:iconlikelot:
Likelot Featured By Owner Apr 2, 2013
*Covers your head with his hands* :3
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Apr 2, 2013  Hobbyist General Artist
=.= I guess I should thank you. O_o
Reply
:iconlikelot:
Likelot Featured By Owner Apr 2, 2013
I was going some where with this and now I'm at a loss xD
* proceeds to just pet you*
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Apr 2, 2013  Hobbyist General Artist
:iconblushingplz: Awwwwww! I love petting! *purrs* :meow:
Reply
(1 Reply)
:iconll-gtversion:
LL-GTversion Featured By Owner Feb 1, 2013
Lol!!! Aw poor Jess... I'm happy he hasn't tried any of that crap with me in the rp... Well. Yet I guess. ^^; still don't know him well enough.

Can I just take the time to say just how freaking adorable you are? Each panel here I just wanna hug you! *hugs chib you against her freckley cheek*

^^ I'm feeling much better finally so I'll get back to the rp soon as I can!... Caz our adventure has net started yet and I'm losing it trying to find everything out! :D about this place I stumbled onto I mean...~

:heart:
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Feb 1, 2013  Hobbyist General Artist
He tends to be a jerk to the people that won't cry about it...unlike Gib or me since we know he's just being a jerk. So I think you're fine. :D

And that would be such an adorably awkward scene of someone doing that to chibi me. :lol: I tend to like chibi style of characters...except for Ajarhmi's. I'd feel horrible if I made a cute Ajarhmi. Although I've done it 2x already. ^^;

And take your time. You'll find out about Sthreldrum and maybe Ajarhmi won't be so uptight about his past and let you in on a few secrets. ;)
Reply
:iconll-gtversion:
LL-GTversion Featured By Owner Feb 2, 2013
Pffft yeah I feel like a tiny him would bite your fingers off!!! :XD:
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist General Artist
Or he'd most likely just find a nice pillow and sleep until he got back to normal height. He loves to sleep after all. ;p
Reply
:iconll-gtversion:
LL-GTversion Featured By Owner Feb 2, 2013
No wonder me and him get along so well. I can sleep for days I swear... Lol
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist General Artist
:lol: And if you love hot tea, he'll enjoy you even more so.
Reply
:iconll-gtversion:
LL-GTversion Featured By Owner Feb 2, 2013
:drool: tea is the greatest invention in the entire world... Half the reason I love g/t so much is when I see pictures of the tiny girl bathing in a big cup of tea... God that'd be AWESOME! it'd feel so good, and taste so good... And tea is a key ingredient in facial creams and stuff so my skin would fabulous afterwards! :D

....not sure he'd like it if I swam around in his tea though. XD
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist General Artist
He might get the idea of drinking you down because of it, "darling" as he'd say. ;p
Reply
(1 Reply)
:iconelston3695:
elston3695 Featured By Owner Jan 31, 2013
do u have F/m?
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Jan 31, 2013  Hobbyist General Artist
Uh...some but not that many.
Reply
:iconelston3695:
elston3695 Featured By Owner Jan 30, 2013
unique :3
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist General Artist
It is, isn't it? :D Glad you liked it, mister. ^_^
Reply
:icondiego-toon-master:
diego-toon-master Featured By Owner Jan 30, 2013
haha poor you
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist General Artist
I know! :crying: People should tell me that more often. :lol:
Reply
:iconstefani6268:
Stefani6268 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Writer
Also wtf is that weird frog alien fantasy thing in the top right corner? :lmao:
Reply
:iconjessica-rae-3:
Jessica-Rae-3 Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
I don't know. :O_o: I just doodled it. :lol:
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download JPG 5261 × 8803




Details

Submitted on
July 18, 2012
Image Size
15.9 MB
Resolution
5261×8803
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,362
Favourites
75 (who?)
Comments
289
Downloads
60
×